Pazar günü yasağı devam ediyor mu? 20 Haziran Pazar günü sokağa çıkma yasağı var mı? Tam gün kısıtlaması...

Pazar günü yasağı devam ediyor mu? Kovid-19 ile mücadele kapsamında aşılama süreci hız kazandı. Sağlık Bakanlığı tarafından son 24 saatte 1 milyon 538 bin 144 doz aşı yapıldığı bildirildi. Aşılama sürecinin hızlanması ve vaka sayısının düşmesi ile birlikte gözler pazar günü kısıtlamasına çevrildi. Peki, pazar günü yasağı devam ediyor mu? 20 Haziran Pazar günü sokağa çıkma yasağı var mı? Tam gün kısıtlaması ne zaman bitecek? İşte son gelişmeler...

20 Haziran Pazar günü sokağa çıkma yasağı var mı? Türkiye'de koronavirüsle mücadelede çalışmalar titizlikle yürütülüyor. Türkiye'de birinci ve ikinci doz aşı miktarı 41 milyona yaklaşırken, gözler tam normalleşme sürecine çevrildi. Bu kapsamda en çok merak edilenlerden biri de pazar kısıtlaması oldu. Peki, pazar günü yasağı devam ediyor mu? 20 Haziran Pazar günü sokağa çıkma yasağı var mı? Tam gün kısıtlaması ne zaman bitecek? İşte haberin detayları...

PAZAR GÜNÜ YASAĞI DEVAM EDİYOR MU?

İkinci kademeli normalleşme süreci kapsamında pazar tam gün kısıtlama uygulanması kararlaştırılmıştı. Buna göre, yeni bir karar alınıncaya kadar pazar günü uygulanan tam gün kısıtlaması devam edecek. 19 Haziran Cumartesi saat 21.00'de başlayacak sokağa çıkma yasağı, pazar gününü de kapsayacak şekilde uygulanacak ve 21 Haziran Pazartesi saat 05.00'te sona erecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.