Takvim Gazetesi Ekonomi Müdürü Faruk Erdem'den Boğaziçi olayları üzerinden kritik ekonomi okuması: Asıl mesele...

Dün Gezi, bugün 'yeni kalkışma' planı… Türkiye prangalarından kurtulmaya çalışırken bir takım kirli odaklar hemen sahneye çıkıyor. Boğaziçi Üniversitesi’ndeki rektör atamasını bahane edenler Türkiye’yi yakıp, yıkıp dünyada karalamaya çalışılıyor. 15 Temmuz 2016’daki FETÖ’nün kalleş darbe girişimi sonrası Türkiye’nin büyümesini hazmedemeyenler yine meydanda, arkasındaki güçler ise malum… Ekonomi ile kaos planı yeniden mi devrede? Ekonomi ile oluşturulmak istenen kaos planında amaç ne? Gezi’de başaramayanlar yeniden mi devrede? A Haber’de yayınlanan Memleket Meselesi programına katılan Takvim Gazetesi Ekonomi Müdürü Faruk Erdem, ekonomiye dair kritik açıklamalara bulundu ve tüm bu sorulara yanıt verdi.

İşte Takvim Gazetesi Ekonomi Müdürü Faruk Erdem'in flaş açıklamaları…

"FİLİM AYNI FİLM..."

En son söyleyeceğimi baştan söylemek istiyorum. Filim aynı film, figüranlar aynı figüran, başroldekiler aynı, senaristler aynı o yüzden aynı filmi izliyoruz. Bir tek şu eksik; siz de söylediniz "Mesele ağaç değil, anlamadın mı diyen" adam eksik. "Mesele rektör değil, hala anlayamadın mı?" diyen biri çıkacak şimdi. Bir tek o eksikti. Onu da tamamladıklarında filim aynı film.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.