Son dakika: Baraj doluluk oranı nedir? İstanbul'da barajlar doldu mu? 13 Ocak yağmur yağışı devam edecek mi?

Son dakika... Baraj doluluk oranı nedir? İstanbul'da birkaç gündür etkisini gösteren yağışlı havanın ardından baraj doluluk oranı gündeme geldi. Yağış öncesinde İstanbul'daki baraj doluluk oranı yüzde 50 oranında gerilemişti. Yağışlı havanın etkisi altına gören İstanbul'da birkaç gündür etkili olan yağmur sevindirdi. Peki, baraj doluluk oranı nedir? İstanbul'da barajlar doldu mu? 13 Ocak yağmur yağışı devam edecek mi? İşte son gelişmeler...

Son dakika haberi... Yaz ve sonbahar aylarının büyük oranda yağışsız geçmesi nedeniyle İstanbul'a su sağlayan barajlardaki su seviyesi ekim ayından bugüne yüzde 50'e kadar gerilemişti. Birkaç gündür İstanbul'da yağmur görülmesi ile birlikte baraj doluluk oranı yeniden gündeme geldi. Konu hakkında son gelişmelere ahaber.com.tr'den ulaşabilirsiniz. Peki, baraj doluluk oranı nedir? İstanbul'da barajlar doldu mu? 13 Ocak yağmur yağışı devam edecek mi? İşte merak edilenler...

İSTANBUL'DA YAĞMUR DEVAM EDECEK Mİ?

İstanbul'da 8 Ocak 2021 Cuma günü akşam saatlerinde başlayan yağmur, 3 gündür aralıklı olarak etkisini gösteriyor. Meteoroloji Genel Müdürlüğü'nün resmi internet sitesinde yer alan son dakika bilgisine göre, yağmur 13 Ocak Çarşamba günü devam edecek. Yarın karla karışık yağmur etkili olacak. Cuma günü sıcaklığın en düşük 1 derecesini göreceği İstanbul'da kar yağışı gözüküyor. Cuma başlayacak kar yağışı 16-17 Ocak'ta da etkisini sürdürecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.