Tarih belli oldu! Sağlık Bakanlığı 12 bin personel alımı 2020 tercihleri ne zaman? Kadro dağılımı ve şartlar...

Sağlık Bakanlığı'na yapılacak 12 bin personel alımında son dakika gelişmeleri yaşanıyor. Bakan Koca, alım yapılacak kadroları duyurduktan sonra tercihlerin başlayacağı tarih merak ediliyordu. ÖSYM Başkanı Halis Aygün, sosyal medyadan yaptığı açıklama ile tercih takvimini duyurdu. Peki, Sağlık Bakanlığı 12 bin personel alımı 2020 tercihleri ne zaman? Sağlık personeli kadro dağılımı nasıl olacak? Başvuru şartları nelerdir? İşte haberin detayları...

Son dakika... Sağlık Bakanlığı 12 bin personel alımı ne zaman? Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, geçtiğimiz günlerde 12 bin personel alımı yapılacağını müjdelemişti. Bu gelişmelerin ardından başvuru yapmayı bekleyen adaylar, tercihlerin hangi tarihlerde yapılacağını araştırıyordu.ÖSYM aracılığıyla gerçekleştirilecek tercihlerin detayları belli oldu. ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Halis Aygün, tercih takvimini açıkladı. Peki, Sağlık Bakanlığı 12 bin personel alımı 2020 tercihleri ne zaman? Sağlık personeli kadro dağılımı nasıl olacak? Başvuru şartları nelerdir? İşte cevaplar...

SAĞLIK BAKANLIĞI 12 BİN PERSONEL ALIMI TERCİHLERİ NE ZAMAN?

Sağlık Bakanlığı'nın taşra teşkilatı hizmet birimlerinde istihdam edilmek üzere yapılacak 12 bin personel alımının takvimi belli oldu. ÖSYM Başkanı Halis Aygün, yaptığı açıklamada, "Sağlık Bakanlığı'nın 12 bin sözleşmeli pozisyonuna tercihleri 1-7 Aralık tarihleri arasında alacağız" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.