Okullar nasıl açılacak? Üç aşamalı plan hazır...

Son dakika haberine göre; Türkiye’de kapalı olan okulları 21 Eylül’den itibaren ana ve birinci sınıflardan başlayıp açmaya hazırlanan MEB, diğer sınıfların açılış tarihleri konusunda da planlama yaptı. 21 Eylül’de önce ana birinci sınıflar, üç haftalık vaka verilerine göre 2 ve 8’inci sınıflar, sonraki üç hafta vaka durumuna bakılarak üçüncü aşamada 12’nci sınıfların açılması için hazırlık yapılıyor.

Hafta başında yapılan kabine toplantısında Millî Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, okulların açılmasına ilişkin yapılan hazırlıklar konusunda bir sunum gerçekleştirmiş ve "Avrupa'da okulları kapalı tek ülke biziz. Belli sınıflar için de olsa okulları açmamız gerekiyor" demişti. Bazı bakanların, okulların açılmasının salgının kontrolü açısından sıkıntı olabileceği görüşünü dile getirdiği öğrenildi. Yapılan değerlendirmelerde, hangi sınıfların hangi aşamada açılması gerektiği üzerinde duruldu. Türkiye Gazetesi'nin haberine göre; MEB, yüz yüze eğitimin başlaması için üç aşamalı bir plan hazırladı. Buna göre, 21 Eylül'de ana sınıflar ve birinci sınıflar açıldıktan sonra üç haftalık vaka verileri değerlendirilecek. Bu üç haftada okullardaki durum deneyimlenmiş olacak. Vakalarda artış olmazsa veya düşüş eğilimi başlarsa, ikinci aşamada 2 ve 8'inci sınıflar yüz yüze eğitime başlayacak. Üçüncü aşamada yine 21 günlük verilerden hareket edilerek 12'nci sınıflar açılacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.