e-okul LGS lise nakil boş kontenjan ve taban puanlar sayfası! 2020 LGS 1. ve 2. nakil işlemleri ne zaman?

LGS tercih sonuçlarının açıklanmasının ardından ilk yerkeştirme sonuçlarına göre taban puan ve boş kontenjan bilgileri araştırılmaya başlandı. LGS yerleştirmeye esas nakil işlemleri 2 dönem halinde yapılacak. İlk nakil başvuruları bugün başladı. Peki, 2020 LGS 1. ve 2. nakil işlemleri ne zaman? LGS yerleştirmeye esas nakil tercihleri ne zaman bitiyor? İşte e-okul LGS lise nakil boş kontenjan ve taban puanlar sayfası...

LGS yerleştirmeye esas nakil başvuruları başladı. Milli Eğitim Bakanlığı'nın takvimine göre, tercih sonuçları bugün erişime açıldı. Sonuçların ardından nakil tercih takvimi merak edilmeye başlandı. LGS'nin 1. nakil yerleştirme döneminde tercih bildiriminde bulunacak öğrenciler bugünden itibaren başvurularını yapabilecekler. Peki, 2020 LGS 1. ve 2. nakil işlemleri ne zaman? LGS yerleştirmeye esas nakil tercihleri ne zaman bitiyor? İşte e-okul LGS lise nakil boş kontenjan ve taban puanlar sayfası...

LGS YERLEŞTİRME SONUÇLARI İÇİN TIKLAYIN...

LGS 1. NAKİL TERCİHLERİ NE ZAMAN BİTİYOR?

LGS1. nakil tercih başvuruları 10-14 Ağustos 2020 saat 17.00'ye kadar yapılabilecek. İkinci nakil tercihleri ise 17-21 Ağustos 2020 tarihlerinde gerçekleştirilecek.

Her nakil döneminde öğrenciler, her gruptan en fazla 3 (üç) okul tercihinde bulunabileceklerdir. Yerleştirme işlemleri için tercih başvurusu yapmayan öğrenciler, yerleştirmeye esas nakil dönemlerinde tercihte bulunabilecekler.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.