ÖSYM güncel tercih kılavuzu 2020: 2 yıllık ve 4 yıllık sözel, eşit ağırlık, sayısal üniversite taban puanları başarı sıralamaları

ÖSYM güncel tercih kılavuzu son dakika olarak açıklandı. Adaylar 6-14 Temmuz tarihleri arasında tercihlerini yapabilecek. YKS sonuçları milyonlarca vatandaşın tek gündemi haline geldi. Tercih maratonun başlamasının ardından sayısal, sözel ve eşit ağırlık üniversite taban puanları araştırılmaya başlandı. Peki, 2 yıllık ve 4 yıllık sözel, eşit ağırlık, sayısal üniversite taban puanları başarı sıralamaları...

ÖSYM, YKS 2020 güncel tercih kılavuzu yayımlandı. YKS tercih süreci için artık geri sayım başlarken tercih yapacak öğrenciler 2 yıllık ve 4 yıllık sözel, eşit ağırlık ve sayısal üniversite taban puanlarını araştırıyor. Adaylar TC Kimlik veya aday şifreleri ile tercih yapabilecekler. Açıklanan yeni listeler ile merak edilen sorular yanıt buldu. Peki, ÖSYM güncel tercih kılavuzu 2020: 2 yıllık ve 4 yıllık sözel, eşit ağırlık, sayısal üniversite taban puanları başarı sıralamaları...

2020 ÜNİVERSİTE TABAN PUANLARI VE KONTENJANLARI AÇIKLANDI

Bu yıla ait 2020 YKS taban puanları henüz ÖSYM tarafından açıklanmazken adaylar 2019 yılı lisans ve önlisans yani 2 yıllık ve 4 yıllık üniversite taban puanları ile şimdiden tercih listelerini hazırlamaya başladı. Tercihlerin Ağustos ayında başlayacağı bilinirken kılavuzun yayımlanması için gözler ÖSYM'deydi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.