Bilim Kurulu üyesi Prof. Dr. Ateş Kara'dan umutlandıran açıklama: "Her bir derece yüzde 3.1 azaltıyor"

Son dakika haberi... Sağlık Bakanlığı Koronavirüs Bilim Kurulu üyesi Prof. Dr. Ateş Kara, Kovid-19 ile ilgili yeni bir araştırmanın sonucunu duyurdu. Twitter hesabından açıklama yapan Kara, Harvard ve MIT araştırmacılarının, 25 derece üzerindeki hava sıcaklığının koronavirüs bulaşında azalma sağladığı sonucuna ulaştıklarını söyledi.

Bilim Kurulu üyesi Prof. Dr. Ateş Kara, yapılan bir araştırmanın sonucunda 25 derece üzerinde hava sıcaklığının corona virüs salgınındaki bulaşmada azalma sağladığını ve virüsün aktivitesinin düştüğünü söyledi.

Twitter hesabından açıklama yapan Kara, Harvard ve MIT araştırmacılarının, 25 derece üzerindeki hava sıcaklığının koronavirüs bulaşında azalma sağladığı sonucuna ulaştıklarını söyledi.

Kara, şu ifadelere yer verdi:

"Yeni bir çalışma; Harvard ve MIT'den araştırmacılar 25 derece üzerindeki hava sıcaklığının SARS-CoV-2 bulaşında azalma sağladığını gösterdi. Ancak bu hava sıcakken virüs bulaşmaz anlamına gelmediği için önlemlere devam etmeliyiz. Bir derece yükselme bulaşta %3.1 azalma sağlıyor."

"AKTİVİTESİ DÜŞÜYOR"

Sosyal medyada vatandaşların sorularını da yanıtlayan Prof. Kara; "25 - 26 derecenin üzerinde aktivitesi düşüyor ve ayrıca her bir derece ilave %3.1 avantaj getiriyor, bunlar yine de ciddi avantajlar" ifadelerini kullandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.