TUBİTAK 105 personel alımı yapacağını duyurdu. Karar, Resmi Gazete'de ilan olarak duyuruldu. TUBİTAK personel alımı ilanında şu bilgiler yer aldı; ' BİLGEM'e bağlı Kamu Sertifikasyon Merkezi (KAMU SM), Siber Güvenlik Enstitüsü (SGE) ile Savunma Sanayii Araştırma ve Geliştirme Enstitüsünde (SAGE) görev yapmak üzere proje personeli (araştırmacı-teknisyen), uzman yardımcısı ve uzman kadrolarında 92 personel gerçekleştirilecek.' Ayrıca BİLGEM'e bağlı farklı birimlerde görev yapmak üzere teknisyen, şoför, memur ve hemşire kadrolarında istihdam edilmek üzere 13 personel alımı gerçekleştirilecek. TUBİTAK personel alımı haberini duyan binlerce kişi, 'TUBİTAK personel alımı başvuruları ne zaman? TUBİTAK personel alımı başvuru şartları neler?' sorularına yanıt aramaya başladı. Peki, TUBİTAK personel alımı başvuruları ne zaman? TUBİTAK personel alımı başvuru şartları neler? İşte TUBİTAK personel alımı ile ilgili gelişmeler... TUBİTAK PERSONEL ALIMI BAŞVURULARI NE ZAMAN BAŞLAYACAK? TUBİTAK 105 personel alımı başvuruları internet üzerinden yapılacak. TUBİTAK personel alımı başvuruları ekranı 15 Ocak 2019 itibarıyla aktif hale gelecek. TUBİTAK PERSONEL ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI NELER? Söz konusu pozisyonlara başvurular için gerekli koşullar ve süreçler TÜBİTAK'ın internet sayfası (www.tubitak.gov.tr) ile Devlet Personel Başkanlığı ve Türkiye İş Kurumunun (İŞKUR) internet sayfalarında yer alacak ve başvuru işlemleri 'https://kariyer.sage.tubitak.gov.tr' adresi üzerinden yapılacak. TUBİTAK TEKNİSYEN, MEMUR, ŞOFÖR VE HEMŞİRE ALIMI BAŞVURULARI NASIL YAPILIR? TUBİTAK 13 teknisyen, şoför, hemşire ve memur alımı yapacağını da belirtmişt. Bu alandaki iş alımı başvuruları 29 Aralık'a kadar yapılmak zorunda. TUBİTAK personel alımı başvuruları 'https://esube.iskur.gov.tr' adresinden yapılacak. TUBİTAK PERSONEL ALIMI BAŞVURUSU YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ