55 bin PTT memur alımı ne zaman? 2019 başvuru tarihi ve gerekli şartları! PTT memur alım şartları
PTT (Posta ve Telgraf Teşkilatı Genel Müdürlüğü) Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Kenan Bozgeyi tarafından yapılan açıklama göre 55 bin memur alımı daha yapılacağı belirtildi. Peki PTT 55 bin personel alımı başvuru tarihi ne zaman? PTT 55 bin personel alımı başvuru şartları ne? PTT 55 bin personel alımı ne zaman belirlenecek? Lise mezunları da başvuru yapabilecek mi? PTT 55 bin personel alımı KPSS şartı var mı? İşte PTT 55 bin personel alımı ile ilgili detaylar...
Geçtiğimiz günlerde Posta ve Telgraf Teşkilatı Genel Müdürlüğü yani PTT 5 bin personel alımının tamamlanmasının ardından istihdam edilmeyen adaylar yeni personel alımlarını araştırmaya başladılar.
Binlerce kişinin başvuru yapmasının ardından gözler tekrar PTT personel ve memur alımına çevrildi. PTT AŞ Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Kenan Bozgeyik yaptığı açıklamada 60 bin personel alımı daha yapılarak çalışan sayısının 100 bine çıkarılacağını belirtmişti.
5 bin personel alımı gerçekleştirilmiş geriye 55 bin personel alımı kaldı. Peki PTT memur alımı ne zaman olacak? PTT memur alımında aranan şartlar neler? PTT memur alımı başvuru tarihleri belli oldu mu? İşte tüm merak edilen soruların yanıtı.
PTT PERSONEL ALIMI NE ZAMAN YAPILACAK?
Adaylar personel alımlarına ilişkin genel şartlar hakkında çeşitli taleplerde bulunarak personel alım ilanının ne zaman yayımlanacağını araştırıyorlar.
PTT Genel Müdürü Kenan Bozgeyik yaptığı açıklamalarında "Hep birlikte önümüzdeki süreç içerisinde 40 bin kişi olan çalışanımızı Cumhuriyetimizin 100. yılında 100 bin kişiye çıkaracağız. Nasıl 40 bin kişilik çalışanımızı 100 bin kişiye çıkarıyorsak ekonomimizi de aynı şekilde büyüteceğiz." ifadelerine yer vermişti. Bu açıklamalar kapsamında PTT 55 bin personel alımının 5 yıl içinde tamamlanması beklenmektedir. Ancak personel alımlarının ne kadar süre ile yayımlanacağı hakkında resmi bir açıklama bulunmuyor.