A HABER GALERİ
Tarihe karışan 62 otomobil
1. Fiat Albea
Fiat'ın 2002 senesinin Mart ayında satışa sunduğu Albea'nın 2012 yılında üretimi durduruldu.
Türkiye'de ticari taksilerin yoğunlukla kullandığı Albea; Active, Dynamic ve Premio olmak üzere 3 farklı donanım paketleri ile satışa sunulmuştu.
2. Fiat Tempra
Fiat'ın 1990 ile 1998 yılları arasında ürettiği Tempra, 2.0 litre, 148 beygir gücü ve 16v motor seçeneğiyle Türkiye'de üretilen dönemin en güçlü binek otomobil ünvanına sahipti.
Türkiye'de ise 1994 yılında birleştirilmeye başlanarak 2000 yılına kadar üretilen araç, küçük ve seri olmasından dolayı özellikle şehir içi kullanımda tercih ediliyordu.
5. Fiat Marea
2001 yılında Tofaş'ın Bursa'daki fabrikasında üretilmeye başlanan araç, 2002 Haziran ayında yenilenerek ikinci nesline kavuştu.
6. Fiat Palio
Türkiye'de Active, Dynamic ve Premio seçenekleri ile satışa sunulan Palio, 1998'den 2011'e kadar üretildi. Türkiye'de çok yüksek satış rakamlarına ulaştı.
8. Fiat Bravo-Brava
1995 ile 2001 yılları arasında üretilen araç, 5 ve 3 kapılı seçenekleriyle satışa sunulmuştu. Bu araç Fiat'ın spor modeli olarak dikat çekiyordu.
9. Fiat Coupe
1972 ile 2000 yılları arasında üretildi. 3 ve 5 kapılı seçenekleriyle üretilen araç, sadece Hatchback kasaya sahipti.
10. Fiat Siena
1999 yılında dünyayla aynı anda Türkiye'de satışa sunululan Fiat'ın Siena modelinin üretimi 2012 yılının mart ayında durduruldu.
11. Tofaş Doğan
Tofaş Doğan, 1982-2002 yılları arası TOFAŞ tarafından üretilip Türkiye'de satıldı.
Dönemin en çok bilinen ve tercih edilen otomobillerinden biriydi. Son olarak SLX versiyonu ile satışa sunulmuştu.
Tofaş Şahin'in fiyatı Doğan'a göre daha ucuzdu.
13. Tofaş Kartal
Tofaş Kartal, Tofaş tarafından 2003 yılına kadar üretilen Türk otomobilidir. "Sedan" olan Şahin ile Doğan'ın "Station wagon" versiyonu, Murat 131'in devamı.
Piyasaya ilk çıktığında "Murat 131 Kartal" olarak lanse edilmiş, daha sonraları bagaj bölümü yükseltilerek adından Murat 131 ibaresi çıkarılmıştı.
14. Murat 124 (Hacı Murat)
1971 yılında Tofaş'ın Bursa fabrikasında Fiat 124 şasesine oturtularak Türkiye'de yabancı lisansla üretilen ilk otomobil olmuştu.
1971-1977 arasında 134 bin 867 adet üretilmiştir. Kuş serisinin üretiminin başlamasıyla 1977 yılında üretimi durduruldu.
15. Tofaş Serçe
Murat 124'ün üretimine 1984 yılında Tofaş Serçe adıyla yeniden başlandı. Üretim 1995 tarihine kadar devam etti.