A HABER GALERİ
2017 Opel Insignia Grand Sport
Opel'in binek segmentte sunduğu üst modeli Insignia Grand Sport kabuk değiştirdi.
Opel'in Vectra'yı devre dışı bırakmasının ardından karşımıza 2008 yılında çıkardığı Insignia, yeni jenerasyonuyla artık başka bir kimliğe bürünmüş halde.
Tasarımıyla birlikte yeni Insignia'nın boyutsal rakamlarında da değişim ve ciddi gelişmeler mevcut.
2017 Opel Insignia'nın tasarımında gözümüze ilk tanıdık gelen Mokka X'te de sunulan ters L şeklindeki çift çizgi LED ışıklandırmalar oldu. Yeni "Göz" çizgileriyle birlikte Insignia'nın ön ızgarası başta olmak üzere tampon enregrasyonunda da gözle görülür değişimler mevcut.
Ön tarafla birlikte aracın arka ve genel hatları da bu değişimi tamamlayarak bir bütünlük oluşturuyor. Gözle görülür bu değişimin cevabı ise rakamsal paramatrelerde yatıyor. Insignia'nın bu keskin ve değişken yapısını 29 mm'lik azalan yükseklik değeri.
Artan aks mesafesiyle birlikte Insignia'nın içerisinde daha geniş bir alan ve bagaj hacminin sunulacak.
Opel, Insignia içerisinde kullanılan malzemelerin de aracın lüks seviyesinde gözle görülür bir artış olacak şekilde iyileştirildiği konusunda da fazlasıyla iddialı.
Astra'da sunulan donanımlara ek olarak Opel, yeni Insignia'da Head-up Display ve AGR sertifikalı arka ve önde ısıtma özelliği olan premium koltuklara yer veriyor. Gerek dış gerekse içiyle yeni Insignia'nın eski jenerasyonunda tamamen bağımsız bir yapıda olduğunu ve tasarımsal olarak artık çok daha tatmin edici olduğunu söyleyebiliriz.
Astra'da sunulan donanımlara ek olarak Opel, yeni Insignia'da Head-up Display ve AGR sertifikalı arka ve önde ısıtma özelliği olan premium koltuklara yer veriyor. Gerek dış gerekse içiyle yeni Insignia'nın eski jenerasyonunda tamamen bağımsız bir yapıda olduğunu ve tasarımsal olarak artık çok daha tatmin edici olduğunu söyleyebiliriz.
Motor seçenekleriyle birlikte yeni geliştirilen dört tekerlekten çekiş sistemi ve elektrikli diferansiyaller, 2017 Insignia'ya görünenlerin altında destek olacak sistemler arasında yer alıyor.
Araç dahilinde yapılan şasi iyileştirmeleriyle birlikte Standart, Sport ve Konfor (Tour) sürüş modlarına ek olarak, aracın sürüş analizini sensörler vasıtasıyla otomatik olarak tespit edip kendini ayarlayabilen Sürüş Mod Kontrol özelliği de sunulan yenilikler arasında yer alıyor.