Tüketicilerden ayıplı mal şikayeti! Telefonları susmadı
Ticaret Bakanlığı bünyesinde hizmet veren "Alo 175 Tüketici Danışma Hattı"na yılın ilk çeyreğinde 102 bin 319 çağrı geldi. Bunların yüzde 45,6'sını ayıplı mal ve hizmetler oluşturdu. Tüketicilerin en çok şikayet ettiği ikinci konu ise mesafeli sözleşmeler oldu.
- Ekonomi
- Damla Karasu
- Giriş Tarihi: 13:49 | 08.04.2024
Ticaret Bakanlığı'ndan edinilen bilgilere göre, "Alo 175 Tüketici Danışma Hattı", tüketicilerin sorunlarına ilişkin çözüm yollarının sunulduğu ve bu sorunların ilgili makamlara iletildiği "çağrı merkezi" olarak hizmet sunuyor. Hattı arayanlar, insan sağlığı, can ve mal güvenliği açısından risk taşıyan ürünler hakkında da bilgi alabiliyor.