Sıfır ve ikinci el araba için umut ışığı! Çip krizi ne zaman sona erecek? Otomotivde çip krizi sonrasında araba fiyatları...

Sıfır ve ikinci el araba için umut ışığı! Çip krizi ne zaman sona erecek? Sorusunun yanıtı sorgulanan konular arasında yer alıyor. Araba piyasası 2021 yılında çalkantılı bir süreç izledi. Tüm dünyada yaşanan çip krizi sonrasında araba fiyatlarında yukarı yönde bir ivme yaşandı. Sektör temsilcileri yaşanan çip krizi sonrasında önemli açıklamalarda bulunuyor. İşte, Çip krizi ne zaman sona erecek? Otomotivde çip krizi sonrasında araba fiyatları...

Çip krizi ne zaman sona erecek? Sıfır ve ikinci el araba fiyatları düşecek mi? Sorularının cevapları araştırılan konular arasında yer alıyor. Otomotiv pazarı tüm dünyada ve Türkiye'de inişli çıkışlı bir yıl geçirdi. Corona virüs pandemisinin de etkisiyle yaşanan çip krizi, bulunurluk, hammadde, lojistik, kurlar nedenlerle satışlar beklenen düzeyde olmadı. Hal böyle olunca çip krizinin ne zaman sona ereceği merak ediliyor. İşte, çip krizi ne zaman sona erecek? Otomotivde çip krizi sonrasında araba fiyatları...

İkinci el araç fiyatlandırma ve otomotiv data şirketi Cardata'nın Genel Müdürü Hüsamettin Yalçın, döviz kurundaki gelişmelerin ve uzun süredir devam eden çip krizinin otomobil sektörüne etkilerini değerlendirdi. 2022 yılının sektör açısından daha iyi olacağını söyleyen Yalçın, sıfır otomobillerin bollaşacağını ve ikinci el araç fiyatların makul seviyeye geleceğini ifade etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.