e-Okul LGS boş kontenjanlar: 2022 LGS lise 2. nakil boş kontenjan, taban puanları sorgulama nasıl yapılır?

e-Okul LGS boş kontenjanlar sorgulama nasıl yapılır? 25 Temmuz'da açıklanan birinci yerleştirme sonuçlarına göre tercih yapan öğrencilerin yüzde 95'i istedikleri okula yerleşmişti. İlk tercihlerin ardından alınan 1. nakil yerleştirmelerinin sonuçları bugün açıklandı. Buna göre öğrencilerin yüzde 97'si istedikleri okula yerleşti. Şimdi ise sıra 2. nakil aşamasında. Peki, 2022 LGS lise 2. nakil boş kontenjan, taban puanları sorgulama nasıl yapılır? İşte e-Okul LGS boş kontenjanlar sorgulama ekranı...

e-Okul LGS boş kontenjanlar belli oldu. LGS yerleştirmeye esas 1. nakil sonuçlarının açıklanmasının ardından ikinci nakil süreci başladı. LGS 2. nakil tercihinde bulunacak olan öğrenciler, heyecan içinde boş kontenjanları araştırıyor. Konu hakkında merak edilenleri yazımızda ele aldık. Peki, 2022 LGS lise 2. nakil boş kontenjan, taban puanları sorgulama nasıl yapılır? İşte e-Okul LGS boş kontenjanlar sorgulama ekranı...

LGS NAKİL BOŞ KONTENJAN VE TABAN PUAN BİLGİLERİ

LGS yerleştirmeye esas 2. nakil işlemleri 1-5 Ağustos tarihlerinde gerçekleştirilecek. MEB tarafından e-Okul üzerinden bilgiler erişime açıldı.

SINAVLA öğrenci alan ortaöğretim kurumlarında NAKİL işlemleri boş kontenjan ve sınavlı okul taban puan bilgileri için Tıklayın...

SINAVSIZ öğrenci alan ortaöğretim kurumlarında NAKİL işlemleri boş kontenjan bilgileri için Tıklayın...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.