MAHMUT ÖVÜR

Turizmde rekor yılı

Turizm sezonu başladı. Rusya krizi ve AB'yle yaşanan gel gitler geride kalınca bu yılın nasıl geçeceği merak ediliyordu. Sezon başında katıldığım birkaç toplantıda ilk işaretler bu yılın rekor yılı olacağını gösteriyordu.
Peki şimdi durum ne?
Soruyu TURSAB Başkanı Firuz Bağlıkaya'ya sordum. Bağlıkaya, son iki yılda yaşanan sıkıntıları atlattıklarını belirtiyor ve şöyle diyordu:
"İlk beş ay rakamı 11 milyon civarında. Bu yılın sonunda tarihi bir rekor kırılacağını ve Cumhuriyet tarihinin en yüksek rakamına ulaşacağımızı söyleyebilirim. Bu sonuçta, Rusya'yla ilişkilerimizin düzelmesinin, AB'deki bazı ülkelerde seyahat uyarısına rağmen insanlar dinlemeyip Türkiye'yi tercih etmesinin de katkısı büyük. Bu Türkiye'nin farkını gösteriyor."
Bağlıkaya, "bu işin farkındayız" diyor ve ekliyor:
"Şimdi kitle turizmi ağırlıklıyız. Türkiye'ye 4 saatlik mesafe içinde müthiş bir potansiyel var. Almanya'da yılda 81 milyon seyahat yapılıyor. İngiltere de güçlü bir pazar. O pazarlar bitmedi ve daha çok işimiz var. Buna golf, kongre ve kruvaziyer turizmini de ekleyerek 2023 hedefini gerçekleştireceğiz."
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.