Starbucks zam son dakika | 2022 Starbucks kahve fiyatları ne kadar, kaç TL? Filtre kahve, Americano, Mocha güncel yeni fiyatlar

Starbucks zam haberleriyle gündeme gelirken, güncel kahve fiyatları konusunda araştırmalar sürüyor. Geçtiğimiz günlerde ürünlerine zam yapan Starbucks'ın 2022 Ekim ayında yeni bir zam daha yaptığı iddia edildi. Bu gelişmelerin ardından Starbucks kahve fiyatlarının kaç TL olduğu araştırılmaya başlandı. Peki, Starbucks zam geldi mi? 2022 Starbucks kahve fiyatları ne kadar, kaç TL? Starbucks filtre kahve, americano, mocha güncel yeni fiyatlar ne kadar? İşte ayrıntılar...

Starbucks zam geldi mi? Starbucks Türkiye tarafından geçtiğimiz zamanlarda kahve fiyatlarına zam yapılmıştı. Kahve fiyatlarında yaşanan artış sonrası bu ay yeni bir zam daha yapılıp yapılmadığı araştırılmaya başlandı. Starbucks zam konusu ile ilgili son gelişmeleri yazımızda ele aldık. Peki, tarbucks zam geldi mi? 2022 Starbucks kahve fiyatları ne kadar, kaç TL? Starbucks filtre kahve, americano, mocha güncel yeni fiyatlar ne kadar? İşte haberin detayları...

STARBUCKS KAHVE FİYATLARI ZAM GELDİ Mİ?

Hemen şunu belirtelim ki, Starbucks'tan Ekim ayı zammı konusunda henüz resmi bir açıklama yapılmadı. Kahve fiyatlarına zam iddiasının yanı sıra söz konusu zammın havalimanındaki şubeler için geçerli olduğu bildirildi.

HAVALİMANI ŞUBELERİNDE KAHVE FİYATLARI

Starbucks Türkiye'nin havalimanlarındaki şubelerinde küçük boy kahve çeşitleri için yaptığı zammın ardından fiyatlar şöyle oldu:

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.