THY, 107 ülkede 41 bin 800 haberle konuşuldu

Ocak-Temmuz ayları arasında, dünya medyasında gerçekleştirilen incelemeye göre, toplam 107 ülkede THY hakkında 41 bin 800 internet haberinin yer aldığı görüldü.

Medya takibinin önde gelen kurumlarından Ajans Press, Türk Hava Yolları'nın dünya medyasındaki karnesini çıkardı. Ajans Press'in Ocak -Temmuz ayları arasında, dünya medyasında gerçekleştirdiği incelemeye göre, toplam 107 ülkede THY hakkında 41 bin 800 internet haberinin yer aldığı belirlendi. THY'nin 12 bin 500'ün üzerinde internet haberiyle en çok Amerika Birleşik Devletleri'nde konuşulduğu görüldü.

THY EN ÇOK ABD'DE KONUŞULDU!

Türkiye'nin dünyaya açılan kapısı Türk Hava Yolları, birçok ülkede hakkında çıkan haberlerle de dikkat çekiyor. Dünyanın birçok ülkesine kesintisiz bir şekilde seyahat imkanı sağlayan THY, her geçen gün adından söz ettirmeyi sürdürüyor.
Ajans Press tarafından 107 ülkede gerçekleştirilen medya incelemesinde, Türk Hava Yolları hakkında en çok haberin yansıma bulduğu ülkeler belli oldu. THY, 12 bin 500'ün üzerinde internet haberiyle en çok ABD'de konuşulurken, Almanya 6 bin 500'e yakın haberle ikinci, Rusya 2 bin 600'ün üzerinde haberle üçüncü sırada yer aldı. Yunanistan 2 bin 200'ün üzerinde haberle dördüncü, Hindistan ise bin 600'ün üzerinde haberle beşinci sırada yer aldı. Türk Hava Yolları hakkında en çok haber yaparak ilk beşi takip eden ülkeler ise, sırasıyla Birleşik Krallık, İtalya, Kanada, İspanya ve Avusturya oldu. 107 ülkede yapılan araştırmada, genel uçuş haberlerinin dışında en fazla ön plana çıkan haberin, THY'nin isim sponsorluğunu yaptığı Empire State Run-Up etkinliği ile ilgili olduğu belirlendi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.