Hadi ipucu 16 Nisan: Türkiye’de okul çağına gelen çocukların yüzde kaçı eğitim alamamaktadır? 12.30 Hadi

Hadi ipucu 16 Nisan yayına verildi. Canlı bilgi yarışması Hadi 12.30'da karşımızda olacak. Hadi bugünkü ipucu sorusu ile Toplum Gönüllüleri Vakfı'na destek veriyor. Türkiye'de birçok sosyal ve toplumsal projeye imza atan TOGV üzerinden sorulan soruda Türkiye'de eğitim çağına gelen çocukların yüzde kaçının okula gidemediği soruluyor. İşte 12.30 hadi ipucu...

Hadi ipucu 16 Nisan için bekleyiş sona erdi. Canlı bilgi yarışması Hadi 12.30'da başlayacak. Hadi yine bir sosyal projeye destek vermek amacıyla ipucu sorusunu hazırladı. 16 Nisan Hadi ipucu sorusu Toplum Gönüllüleri Vakfı'ndan geliyor. Hayatın her alanında dokunuşlarını gördüğümüz TOGV bu kez de eğitim ile ilgili bir bilgiyi Hadi aracıığı ile bizlere iletiyor. Hadi ipucu 16 Nisan için eğitim çağına gelen çocukların yüzde kaçının okula gitmediği soruldu. İşte 12.30 Hadi ipucu...

HADİ İPUCU 16 NİSAN (12.30 HADİ)

Hadi ipucu 16 Nisan için beklenen açıklama geldi. Hadi İnstagram hesabından yapılan açıklamada, "Hadi bugün 12.30'da! Bugün ipucumuz Toplum Gönüllüleri Vakfı'ndan geliyor! Türkiye'de okul çağına gelen çocukların yüzde kaçı eğitim alamamaktadır? Cevabı bulmak ve eğitim eşitliği için çalışan Toplum Gönüllüsü gençlere destek olmak için @togvakfi hesabını takip edebilirsiniz" denildi. Peki, Türkiye'de okul çağına gelen çocukların yüzde kaçı eğitim alamamaktadır? İşte 12.30 Hadi...

Soru: Türkiye'de okul çağına gelen çocukların yüzde kaçı eğitim alamamaktadır?

Cevap: %8,5

HADİ İNSTAGRAM HESABI İÇİN TIKLAYINIZ!

TOGV HAKKINDA BİLGİ

Toplum Gönüllüsü gençler, Farklılıklara Saygı, Şeffaflık ve Hesap Verebilirlik, Yerel Katılım, Ekip Çalışması, Yaşam Boyu Öğrenme ve Girişimcilik ilkeleri doğrultusunda; gençlerin öncülüğünde, yetişkinlerin rehberliğinde sosyal sorumluluk projeleri hayata geçiriyor.

Farklılıkların toplumsal bir zenginlik olduğunu bilerek, eşitlik bilinciyle, ekiple birlikte toplumsal sorunların çözümü için çalışmak.

Yeniliğe, geri bildirime, değişime ve sürekli gelişime açık olmak.

Yapılan çalışmaları ve içeriklerini, tecrübeleri, bilgi birikimini, süreçleri, bağışların ve bütçenin nasıl kullanıldığını, maddi ve manevi çıktıları, açık, net, anlaşılabilir bir şekilde tüm paydaşlarla paylaşma kültürü.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.