Taksi plakaları 100 bin lira düştü

Sarı taksi-UBER gerginliği taksi plakası piyasasına durgunluk olarak yansıdı, taksi plakaları son 4 günde 100 bin TL düşerek 1 milyon 580 bin TL’ye indi

Üst üste trafikte UBER araçlarına yapılan saldırılarla başlayan, İstanbul Taksiciler Odası Başkanı Eyüp Aksu'nun açıklamalarıyla tırmanan kriz, acaba taksi plakası piyasasına nasıl yansıdı? Alım-satım yapılıyor mu? Durgunluk var mı? Kiralama talebi devam ediyor mu? Tabii en önemlisi plaka fiyatları değişti mi? Habertürk'ün haberine göre plaka alım satımının yapıldığı Otocenter'da bazı taksi sahipleri plakalarını satılığa çıkardı

'1 GÜNDE 12 KİŞİ PLAKA SATMAK İSTEDİ'

Otocenter'da 200-300 plaka çalıştıran bir işletmenin sahibi, son 4 günde taksi plakası fiyatının 100 bin TL düşerek 1 milyon 680 binden 1 milyon 580 bine indiğini açıkladı: "Bu tartışmalar nedeniyle tedirginlik oldu. Fiyatlar 4 günde 100 bin TL civarında eridi. Alıcının da satıcının da kafası karışık."

Otocenter'da bulunan ve 60 plaka çalıştıran Oto İstanbul'un sahibi Ender Balahorli de taksi plakası fiyatının 100 bin lira civarında düştüğünü ve plaka sahiplerinden satış için çok sayıda talep geldiğini söyledi: "Piyasada belirsizlik olunca ticari enstrümanlar da etkileniyor kuşkusuz. Şu son 10 günlük süreçte kriz iyi yönetilmedi. Belirsiz bir ortam var. Plaka satmak için bugün (dün) 12 kişi aradı. Normalde günde 1 kişi olur ya da olmaz. Kiralamada da zor günler bizi bekliyor."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.