Youtube fenomenleri Expo 2016’da

Dijital çağın yeni nesil ünlüleri, Youtube fenomenleri ’Burak Oyunda’ adıyla tanınan Burak Şahin ile ’Minecraft Evi’nin yaratıcısı Buğrahan Kazancı, Expo 2016 Antalya’da hayranlarıyla buluştu.

Dijital çağda yüzbinlerce hayranı olan yeni nesil ünlüler 'Burak Oyunda'nın yaratıcısı Burak Şahin, ve 'Minecraft Evi'nin yaratıcısı Buğrahan Kazancı, Expo 2016 Antalya küçük amfi tiyatroda sevenleriyle bir araya geldi. 800 kişilik küçük amfi tiyatroyu hınca hınç dolduran hayranlarına hayat hik?yelerini anlatan Youtube fenomenleri, tıklanma rekoru kıran videolarını da nasıl hazırladıklarının tüyolarını verdi.

Kendilerini 'Youtuber' olarak adlandırılan ünlüler, takipçileri ve izleyenlerinin merak ettikleri soruları tek tek cevapladı. Fenomen olmak için herhangi bir uğraş göstermediklerini belirten Burak Şahin, "Eğlenirken bir anda kendimizi bu dünyanın içinde bulduk. Ama önemli olan o dünyanın içinde kalabilmek. Bunun için de sürekli fikirler geliştirmek zorundasınız" dedi. 20 yaşındaki Şahin'in 2 milyonun üzerinde takipçisi var. Minecarft Evi'nin yaratıcısı Buğra Kazancı ise 800 bini geçen takipçi sayısıyla oyun dünyasının en çok takip edilenler arasında.

Yaklaşık 45 dakika süren sohbetin sonunda fenomenler, sosyal medyada kullanmak üzere hayranlarının videosunu çekti. Burak Şahin ve Buğra Kazancı'nın hayranları ise Sabah Şakayık Terası'nda Youtuber'larla yan yana fotoğraf çekme imkanı buldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.