Rihanna'nın makyaj parası dudak uçuklattı

Genç şarkıcı Rihanna meğer makyaja servet ödüyormuş. Kaş uzmanına 5 bin, solaryuma 700, kuaföre günde 2 bin 500 dolar derken Rihanna'nın haftalık masrafı 50 bin doları buluyor

Dünyanın en çok dinlenen şarkıcılarından 26 yaşındaki Barbadoslu Rihanna'nın tam anlamıyla tepeden tırnağa bakımının haftada 50 bin doları geçtiği ortaya çıktı. Tüm gün kameraların karşısında olan ve hayatının büyük kısmını paparazzilerin eşliğinde yaşayan sanatçının, güzelliğini korumak için kirpik teknisyenine varacak kadar geniş bir bakım uzmanı ekibine sahip olduğu belirtildi.
Düzenli olarak lazerle cilt sıkılaştırma ve yüz için oksijen uygulaması gibi operasyonlar gerçekleştiren sanatçının dermatoloğuna haftada 8 bin dolar, kaş uzmanına haftada 5 bin dolar, solaryum uzmanına ise günde 700 dolar ödeme yaptığı ifade ediliyor.
Saç stilini ani bir şekilde ve sıklıkla değiştiren Rihanna'nın kuaförüne günde 2 bin 500 dolar, makyözüne ise haftada 3 bin 200 dolar ödediği kaydedildi.
İngiliz magazin dergisi Look'a konuşan Rihanna'ya yakın bir kaynak, "Kirpik uzmanı 7 gün 24 saat alarmda olur. Rihanna gece yarısı bile kirpik bakımı için arayabilir, anormal karşılanmaz" diyerek sanatçının gece hayatının güzellik uzmanlarına zor şartlar yaşattığını da söyledi.
İsminin açıklanmasını istemeyen kaynak, sanatçı hakkında ayrıca "Rihanna her kıyafetine farklı makyaj yapmayı seviyor. Kıyafet değişikliği sebebiyle günde 5 kez makyajını değiştirebilir" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.