'Dünyanın en iyi seyahat yeri İstanbul'

Dünyaca ünlü seyahat sitesi TripAdvisor, kullanıcılarının oylarıyla İstanbul’u 2014 yılında dünyanın en iyi seyahat bölgesi seçti.

21 farklı dilde yayın yapan ve yaklaşık 20 milyon üyesi bulunan turizm sitesi TripAdvisor, milyonlarca üyesinin değerlendirmelerine göre 2014 yılında dünyanın en iyi turizm bölgesinin İstanbul olduğunu açıkladı.
İnternet sitesindeki açıklamada şu ifadeler yer aldı:
"Avrupa ve Asya, nefes kesici tarihi mimarinin modern restoranlar ve gece hayatıyla bir arada İstanbul'da buluşuyor. Kentteki camiler, pazarlar ve hamamlar bütün seyahat planınızı sizi mutlu edecek şekilde doldurabilir. Kentin pek çok yerinden görülebilen büyüleyici Sultanahmet Camii ile başlayın. Galata Köprüsü'nü gezin ve Miniatürk Parkı'ndaki küçük yapıları görmek için mola verin. Kapalıçarşı'da göz atılacak binlerce dükkân var. Mısır Çarşısı ise baharatların ve meyvelerin güzel kokuların hazinesi."
TripAdvisor sözcüsü James Kay, "Bu sıralamalar, seyahat edenlerin önem verdiği milyonlarca yorum ve oylamalar temel alınarak hazırlandı" dedi.
Ürgüp ve Dalyan da Avrupa listesinde

Avrupa sıralamasında da İstanbul ilk sıraya yerleşirken Ürgüp 20, Dalyan ise 23. sırada yer buldu.
TripAdvisor.com, dünyanın her yerinden ziyaretçilerin seyahat tercihlerini belirlemelerinde önemli rol oynuyor.
Sitenin dünya sıralaması şu şekilde:
1– İstanbul
2- Roma
3- Londra
4- Pekin
5- Prag
6- Marakeş
7- Paris
8- Hanoi, Vietnam
9- Siem Reap, Kamboçya
10- Şanghay

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.