Güven bunalımı

"Güven Bana" yarışmasında yine aldatmaca yaşandı. Kardelen Ergin, Bahri Özkan ile yarıştı. İkili kazandıkları 60 bin lirayı paylaşmakta anlaştı. Fakat Özkan, 30 bin TL teklif gelince düğmeye bastı, parayı tek başına aldı. Bu tavır, vatandaştan büyük tepki topladı.

YARIŞMA programı Güven Bana'nın Perşembe akşamı yayınlanan 17. bölümü yine nefes kesti. 29 yaşındaki Bahri Özkan ve 23 yaşındaki Boğaziçi Üniversitesi öğrencisi Kardelen Ergin yarışmacı oldu. Partneri Bahri Özkan'la iyi bir ortaklık kuran Kardelen, "Bu sefer sonuna kadar gideceğiz. Bunu biz başaracağız" diyerek ekran başındakileri ve partnerini mutlu bir sona ve bir rekora ikna etti.
ÖZKAN DÜĞMEYE BASTI
Fakat rakibi Burhan Özkan onun bu çabasına kayıtsız kaldı ve Tamer Karadağlı'nın teklifi 35.000 TL'ye ulaştığında ödül koruma altındayken düğmeye bastı. 15. soruya gelindiğinde yine bir düello yaşandı. Yüzleşme sırasında Kardelen rakibine tekrar güvendi ve Tamer Karadağlı'dan teklifler gelmeye başladı. Teklif 30.000 TL'ye geldiğinde Burhan Özkan düğmeye basarak, "3 yaşında çocuğum var. Bu benim 2 yıllık maaşım. Basmak zorundayım" dedi. Özkan'ın bu sözleri karşısında, "Ben bir asker emeklisi çocuğuyum, erkek kardeşimle beraber üniversitede okuyoruz.
Annem emekliliğinden 17 yıl sonra bizim eğitim masraflarımız yüzünden yeniden öğretmenlik yapmaya başladı"
diye konuşurken gözyaşlarını tutamadı. Stüdyodaki seyirciler ise "Kardelen!" diye
tezahüratlar yaptı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.