Bülent Ersoy'un et rekoru 5 günde kırıldı!

Bir oturuşta 2.5 kilo et yiyen Bülent Ersoy'a rakip çıktı... ABD'li vücut geliştirme şampiyonu Coleman, '3 kilo etle' Diva'nın rekorunu solladı

Türk Sanat Müziği'nin sevilen sesi Bülent Ersoy, et yemede geride kaldı. 2.5 kilo et yiyerek herkesi şaşkına çeviren Diva'ya, ABD'den rekor çıktı. Dünya vücut şampiyonu Ronnie Coleman, 3 kilo et yiyerek Ersoy'u solladı. Daha önce 12 hamburger, 3 tabak mantı, ütüde yapılmış bir kangal sucuk tüketmek gibi marifetleri olan Diva, yine "boğazıyla" gündeme geldi.
GARSONA LİSTEYİ VERDİ
Ersoy, iftar için Etiler'de bir restorana gitti ve tam 2.5 kilo eti mideye indirdi! Bir oturuşta 4 kişilik yemek yiyerek herkesi şok eden Diva'nın bu rekoru, ABD'li vücut geliştirme şampiyonu olan Ronnie Coleman'ın gölgesinde kaldı. Türkiye'ye gelen Coleman, geçtiğimiz günlerde İstanbul'da ünlü bir restoranda kırılması güç bir rekora imza attı. Coleman, Ersoy'un 2.5 kilo et yediğini duyunca, garsonlara hazırlanması birkaç saat alan hayli uzun bir liste verdi.
'ŞOK ETTİ'
Ronnie Coleman, 2 kiloluk bir bonfile ardından 500 gramlık bir t-bone ve yine 500 gramlık bir Dallas pirzolayı iştahla yedi. 3 kilo et yiyerek Bülent Ersoy'un rekorunu elinden alan Coleman, oturduğu sandalyeden uzun süre ayağa kalkamadı. İlk kez böyle bir durumla karşılaştıklarını anlatan garsonlar ise "3 kilo eti yiyen Coleman, bizi şok etti. Şampiyon, yemeğin ardından 7 kiloluk dana pirzola siparişi de verdi" diye konuştu.
Takvim

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.