Facebook para saçıyor!

900 milyonu aşkın kullanıcısıyla dünyanın en büyük sosyal ağı olan Facebook, lobi çalışmaları için bu yılın ilk yarısında 1.6 milyon dolar harcadı

Geçen yılın 2. çeyreğinde 320 bin dolarını lobi çalışamalarına ayıran Facebook, bu rakamı borsaya açıldığı geçtiğimiz mayıs ayını da kapsayan bu yılın ikinci çeyreğinde 3 kattan fazla artırarak 960 bin dolara çıkardı.
Bu yılın ilk çeyreğinde de 650 bin dolarlık harcama yapan şirketin günlük ortalama lobi faaliyetleri için ayırdığı tutar da 10 bin 666 doları aştı.
Facebook'un sözcüsü lobi harcamalarını ağırlıklı olarak Washington'daki devlet adamlarına, 900 milyonu aşan üyelerini korumak için neler yapıldığını ve açık internetin önemini anlatmak için harcadığını söyledi.
Bu bütçenin önemli bir kısmının, sosyal ağı 13 yaşın altındaki kullanıcılara da açmayı planlayan Facebook'un kongre üyelerini bilgilendirmek için harcadığı ifade ediliyor.


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.