Ramazan geldi Bodrum boşaldı

Ramazan Ayı'nın gelmesiyle 50 TL'ye lahmacun-ayran yiyen Türkbükü tatilcileri, evlerine döndü. Bütün tatil bölgeleri de boşalırken; sadece Çeşme plajları hınca hınç dolu Ramazan Ayı'nın gelmesiyle 50 TL'ye lahmacun-ayran yiyen Türkbükü tatilcileri, evlerine döndü. Bütün tatil bölgeleri de boşalırken; sadece Çeşme plajları hınca hınç dolu

ÇEŞME
Daha çok İzmirliler'in tatil için tercih ettiği Çeşme, bu sezon hayli kalabalık. Özellikle Aya Yorgi Koyu'ndaki mekanlar; yaz başından beri olduğu gibi Ramazan Ayı'nda da tatilcilerin adresi oluyor.
Birçok bölgede sahiller boşalırken; Çeşme'deki beach'lerin hınca hınç dolu olması dikkat çekiyor. Ramazan'ın 2. günü Aya Yorgi Koyu çekilen bu fotoğraf da Çeşme'deki doluluğun kanıtı oldu.
ÖLÜDENİZ
Dillere destan doğasıyla yerli ve yabancı turistlerin tercihi olan Fethiye Ölüdeniz, sadece 2 günde boşaldı.
Ramazan'ın gelmesiyle yerli turistler evlerine döndü. Ölüdeniz'in keyfi ise yabancı turistlere kaldı.
ANTALYA
Akdeniz'in gözde tatil adresi Antalya'nın plajları; Ramazan Ayı gelince ıssızlığa büründü. Yerli turist, sahilleri terk etti.

Yukarıdaki bu fotoğraf da dün her zaman tıka basa dolu olan Konyaaltı'nda çekildi. Koca plaj, sadece bir vatandaşa kalmıştı.
BODRUM
Tatilcilere lahmacun ve ayranı 50 TL'den satarak tepki çeken Türkbükü esnafı, Ramazan Ayı gelince adeta sinek avlamaya başladı.
Ramazan'ın 2. günü Türkbükü'nde çekilen bu kare; dünyanın en pahalı lahmacununu yiyen tatilcilerin evlerine döndüğünü gösteriyor.
TAKVİM

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.