Erkekler 'aşk acısını' içinde yaşıyor

ElitePartner'in araştırması, erkeklerin ilişkileri hakkında konuşmak istemediği yönündeki genel kanıyı haklı çıkardı.

Almanya'nın bilinen tanışma sitelerinden biri olan 'ElitePartner.de'nin yaptırdığı bir araştırma, erkeklerin yalnızca yüzde 40'ının yakın olduğu hemcinsiyle dertleştiğini gösteriyor.
Kız arkadaşlarından birisine ilişkisinde yaşadığı sorunları anlatan erkeklerin oranı ise yüzde 16'da kalıyor. Özellikle 50 yaşın üzerindeki erkekler ilişkilerindeki stres ve sıkıntılardan söz etmekten hiç hoşlanmıyor.
Bekar erkekler için ise kalp acısını anlatmak daha kolay. Kara sevdaya tutulup annesinin kapısını çalanlar da var. Her 10 erkekten biri ilişkisinde sorunlar olduğunda annesinde derman arıyor.

KLİŞELER DOĞRU

ElitePartner psikologlarından Lisa Fischbach, "Çoğu erkeğin aşk hususunda konuşmayı sevmediği klişesi hala geçerli!" açıklamasında bulundu. Fischbach bunun aile eğitiminden kaynaklandığı görüşünde.
Psikolog Lisa Fischbach, oğlan çocuklarının duygular, aşk acısı veya sevgi üzerine konuşması konusunda hala yeterince teşvik edilmediğini söylüyor. Bu yüzden erkekler özgüvenle hislerini ifade etmeyi daha az öğreniyorlar. Fakat günümüzde modernleşen aile içi eğitim etkisini gösteriyor.
Genç kuşaklar, 50 yaş üzeri erkeklere kıyasla ilişkilerindeki sorunlardan çok daha fazla bahsediyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.