Yüzde 52 ilk seferde...

Bir prezervatif firmasının yaptığı seks araştırmasında çarpıcı Türkiye sonucu...

Türkiye'de gençlerin yüzde 29'u ilk cinsel ilişki deneyimlerinde mutlu olurken, yüzde 52'si de ilk deneyiminde tatmin olduğunu söylüyor.
Bir Prezervatif firmasının 36 ülkede 29 bin kişinin katılımı ile yaptığı küresel seks araştırmasına göre, Türkiye 'de gençlerin yüzde 29'u ilk cinsel deneyimlerini mutlu ve heyecanlı bulurken, yüzde 52'si ise ilk deneyimlerinde tatmin olduklarını söylüyor. Bu rakamlara göre, Türkiye 'de gençler ilk deneyimde tatmin olma konusunda dünya ortalamasının bir puan altında, Avrupa ortalamasının ise üzerinde yer alıyor. İlk cinsel ilişki sırasında en az tatmin olanlar yüzde 35 ile Japonlar. Yunanistan 'da ise bu oran yüzde 62.
Küresel seks araştırmasına göre, Türkiye 'de gençlerin sadece yüzde 10'u ilk deneyimine endişe ile yaklaşıyor. Amerikalılar ilk geceye endişeyle yaklaşanlar arasında yüzde 24 ile başı çekiyor. Dünyada cinsel yolla bulaşan hastalıkların en sık görüldüğü ülkelerden birisi olan Nijerya'da ise oran yüzde 0. Araştırmaya Nijerya'dan katılan 408 kişiden hiç biri bu konuda endişe duyduğunu söylememiş.
Araştırmaya göre, Türkiye 'de gençlerin yüzde 55'i seks konusunda ilk eğitimlerini internetten alıyorlar. Bunu yüzde 47 ile arkadaşlar ve yüzde 35 ile sevgililer takip ediyor. Dini kurumlarda bu eğitimi alanların oranı yüzde 4 iken aile desteği alanların oranı ise yüzde 16. Okulda cinsel eğitim ise yüzde 12'ler de kalıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.