Zenginler otomobil yıkatmıyor

İngiltere’de 18 bin kişi arasında yapılan ankete göre yüksek gelir grubuna ait kişiler otomobillerini yıkamamayı tercih ediyor.

Araştırma sonucuna göre tam zamanlı ve yönetici pozisyonunda çalışan 17 otomobil sahibinden yalnızca biri arabasını her hafta yıkamayı tercih ediyor. Yarı zamanlı işlerde çalışan ve düşük gelir sahibi otomobil sahiplerinde ise bu oran 12'de bir.
Ortalama bazda ele alındığında yüksek gelir grubundaki otomobil sahiplerinin yüzde 3'ü arabalarını yılda bir kez ya da hiç yıkamadıklarını kabul ediyor. Yalnızca kadın şoförlere bakıldığında ise rakam yüzde 6'ya çıkıyor.
Yönetici poziyonunda çalışan otomobil sahiplerinin yüzde 30'u araçlarını birkaç ayda bir yıkamakla yetindiklerini belirtiyor.
Aradaki fark sadece gelir düzeyine de bağlı değil. 55 yaş üzeri otomobil sahipleri, temizlik konusunda gençlere epey fark atmış durumda.
55 yaş üzeri şoförlerin yüzde 44'ü otomobillerini en az iki haftada bir yıkarken, bu oran 20-35 yaş arası şoförlerde yüzde 22'ye kadar geriliyor.
İngiliz Otmobil Birliği Başkanı Edmund King, otomobil sahiplerinin Pazar günleri ritüeli olarak bilinen araba yıkama seanslarını iyice terk etmeye başladığını belirtirken, titiz yaklaşımın hem yol güvenliği hem de otomobilin değerini korumak açısından oldukça önemli olduğunun da altını çiziyor. (ntvmsnbc)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.