Dünyanın en çok kazanan mankenleri

ABD’de yayınlanan Forbes dergisi, dünyanın en çok kazanan mankenlerinin listesini açıkladı.

Forbes'e göre, Brezilyalı süper model Gisele Bundchen, 'dünyanın en çok kazanan mankenleri' listesinde zirveye oturdu. 2009 yılında New England Patriots takımının Amerikan Futbolu oyuncusu Tom Brady ile evlenen ve bir oğlu olan Gisele Bundchen'in, 2011 Mayıs-2012 Mayıs aralığında 45 milyon dolar kazandığı belirtildi.
ABD'de yayınlanan Forbes dergisi, dünyanın en çok kazanan mankenlerinin listesini yayınladı. Forbes'e göre, 31 yaşındaki Brezilyalı süper model Gisele Bundchen, 'dünyanın en çok kazanan mankenleri' listesinde zirveye oturdu. 2009 yılında New England Patriots takımının Amerikan Futbolu oyuncusu Tom Brady ile evlenen ve bir oğlu olan Gisele Bundchen'in, 2011 Mayıs-2012 Mayıs aralığında 45 milyon dolar kazandığı belirtildi. Bundchen'i, 'dünyanın en çok kazanan mankenleri' sıralamasında, Kate Moss, Natalia Vodianova, Adriana Lima izlerken, Brezilyalı model, en yakın rakiplerine bile 35 milyon dolarlık fark attı. İşte dünyanın en çok kazanan mankenleri listesine giren ilk on isim:
Gisele Bundchen – 45 milyon dolar
Kate Moss – 9.2 milyon dolar
Natalia Vodianova – 8.6 milyon dolar
Adriana Lima – 7.3 milyon dolar
Doutzen Kroes – 6.9 milyon dolar
Alessandra Ambrosio – 6.6 milyon dolar
Miranda Kerr – 4 milyon dolar
Lara Stone – 3.8 milyon dolar
Carolyn Murphy – 3.5 milyon dolar
Candice Swanepoel – 3.1 milyon dolar

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.