'Rönesans'ın dehaları geliyor

Rönesans'ın 3 büyük dahi ressamı Michelangelo, Leonardo ve Raphael, 1 Haziran'da ilk kez Türkiye'deki sanatseverlerle buluşacak.

"The Great Masters" sergisi, 1 Haziran'da Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi (MSGSÜ) Tophane-i Amire'de kapılarını açacak.
16. yüzyıl İtalya'sının en ünlü üç ustası Michelangelo, Leonardo ve Raphael'in bilim ve sanatta nasıl izler bıraktıklarını anlatan The Great Masters sergisi, 1 Haziran - 31 Temmuz tarihleri arasında izleyiciyle buluşacak.
Arter Tasarım, MuseoIdealeLeoanardo ve Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi işbirliği ile düzenlenen serginin, dokunmatik ekranlar ve interaktifler ile Türkiye'de gerçek anlamda hayata geçirilecek ilk interaktif sanat sergisi olma özelliğini de taşıyacağı düşünülüyor.
Biletleri MyBilet satış kanalları aracılığıyla satılacak sergi, Michelangelo'nun ünlü Sistin Şapeli'ndeki eserlerini, Davud heykelini, Leonardo'nun "Son Yemek" freskini, anatomi çalışmalarını, "Vitriviusİnsanı'nı, Raphael'in ise "Atina Okulu" freskini detaylıca inceleme fırsat sunarken, dönemin en önemli keşifleri perspektif, anatomi ve ayna konusunda farklı deneyimler yaşatacak.
İsveçli sergi tasarım şirketi ExcellentExhibitions AB tarafından tasarlanan sergi, dünyaca ünlü İtalyan küratörler Alessandro Vezzosi ve Francesco Buranelli tarafından hayata geçirildi.
Farklı yaşlardan herkesin ilgisini çeken bir şey bulabileceği sergide, farklı ilgi alanlarına hitap eden bölümler de yer alacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.