Hangover 2'den rekor açılış!

Merakla beklenen 'Hangover 2' ABD'de tüm zamanların en iyi açılış yapan komedi filmi oldu. 'Karayip Korsanları'nın dördüncü filmi ise Türkiye'de zirveye yerleşti.

Rob Marshall'ın yönettiği 'Karayip Korsanları: Gizemli Denizlerde' serinin önceki halkaları gibi box office listelerine bir numaradan girdi. ABD'de şu ana kadar 152 milyon dolar hasılat elde eden film, Türkiye'de de ilk haftasında 469 bin seyirci tarafından seyredilerek zirveye yerleşti. Serinin ilk filmi ABD'de 305 milyon dolar, ikincisi 423 milyon dolar, üçüncüsü ise 305 milyon dolar hasılat elde etmişti. Serinin bütün bölümleri Türkiye'de de 1 milyon seyirciye ulaşmıştı.
Türkiye'de gişenin bir diğer başarılı filmi ise 'Hızlı ve Öfkeli 5' oldu. Film 4 haftada 500 bin seyirci tarafından izlendi. Son haftalarda gösterime giren yerli filmler ise beklenin çok altında kaldı. Misafir 5 bin, Şov Bizinıs 13 bin, büyük umutlarla vizyona giren 'Türkan' ise 36 bin seyirciye ulaştı.
HANGOVER FIRTINASI
ABD'de ise gişenin bir numarası, merakla beklenen 'The Hangover Part II' oldu. 'Hangover 2' ilk haftasında ABD'de 118 milyon hasılat elde etti. Böylelikle tüm zamanların en iyi komedi filmi açılış rekorunu kırmış oldu. Bir diğer dikkat çekici şey ise, devam filmlerinin gişedeki başarısı. Keza, ABD listelerinde ikinci sırada 'Kung Fu Panda 2', üçüncü sırada ise 'Karayip korsanları 4' yer alıyor. (Rakamlar: Boxofficeturkiye.com, imdb.com)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.