'Kanal İstanbul' marka oluyor

'Kanal İstanbul' adını marka olarak tescil ettirmek üzere, 3 firma Türk Patent Enstitüsü'ne başvuruda bulundu.

Başbakan Erdoğan'ın, 27 Nisan 2011 tarihinde İstanbul Kongre Merkezi'nde kamuoyunda açıkladığı 'Kanal İstanbul'un isim hakkını alarak markalaştırmak üzere aynı gün 3 firma TPE'ye başvuruda bulundu. 3 Mayıs 2011 tarihinde de bir firma ''Kanalist'' ifadesi için marka tescili başvurusu yaptı.
ntvmsnbc'de yer alan habere göre Sakarya Patent Kalite ve Danışmanlık Ticaret Limited Şirketi, ''Çılgın Proje'' olarak adlandırılan Kanal İstanbul'un kamuoyuna açıklandığı gün saat 12.19'da ''kanalistanbul'' ifadesini markalaştırmak için başvuru yaptı.Başvuruda markanın kullanılacağı alanlar; reklamcılık, pazarlama ve halkla ilişkilerle ilgili hizmetler, büro hizmetleri, yiyecek ve içecek sağlanması ile geçici konaklama hizmetleri olarak ifade edildi.
Aynı gün saat 12.43'te İstanbul'dan Doğuhan Taşar söz konusu ismi markalaştırmak üzere başvuruda bulundu. Taşar'ın başvurusunda da markanın kullanılacağı alanlar; inşaat hizmetleri, inşaat araç gereçlerinin ve iş makinelerinin kiralanması hizmetleri, temizlik hizmetleri, hava taşıtlarının bakım hizmetleri, kara, deniz ve hava taşımacılığı hizmetleri ve bu araçların kiralanması hizmetleri olarak belirtildi.
Yine aynı gün saat 17.14'te de İstanbul'dan Denge Reklam Turizm İnşaat Emlak Gıda Elektrik Elektronik Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi TPE'ye başvurarak ''kanalistanbul'' ismini tescil ettirmek istedi.

.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.