Samsung Galaxy Note 7, Fan Edition ile geri döndü!

Geçtiğimiz yıl pilindeki sorunlar yüzünden satışı durdurulan Samsung Galaxy Note7, yenilenerek kullanıcıların beğenisine sunuldu.

Samsung Galaxy Note 7 Fan Edition (FE) adını taşıyan telefonun en dikkat çeken özelliği yenilenen pili. Patlama sebebiyle satışı durdurulan Galaxy Note 7'de 3.500 mAh kapasiteli pil yer alırken, yeni modelde 3.200 mAh kapasiteli pil kullanılıyor. Yüzde 8.5'lik bir düşüş olan pilin 8 aşamalı pil güvenlik kontrolünden geçtiği belirtiliyor.
Ürün güvenliği konusunda tüm test ve kalite kontrol sürecini yeniden tanımladığı bir dönem başlatan Samsung, yeni süreçle birlikte 8 aşamalı pil güvenlik kontrolü uygulamasını bu yılın başında duyurmuştu. Bu uygulamanın parça denetiminden montaj ve sevkıyat aşamalarının izlenmesine kadar güvenliği her noktada ele alacağı belirtiliyor.
Samsung'un yeni kişisel asistanı Bixby'nin de yer aldığı telefonda 2560 x 1440 piksel çözünürlüklü 5,7 inçlik ekranın, sekiz çekirdekli Snapdragon 821 işlemcisinin ve Adreno 530 grafik işlemcisinin yer aldığını görülüyor. 4 GB RAM ve 64 GB dahili hafızanın tercih edildiği telefon IP68 sertifikasıyla suya ve toza karşı da dayanıklı. S Pen stylus desteğiyle not almanıza ve çizim yapabilmenize de imkan tanıyan telefon dört farklı renk seçeneğiyle birlikte 699.600 wondan (yaklaşık 620 dolardan) 7 Temmuz'da satışa sunulacak.
Yenilenen Galaxy Note 7 (FE)'nin Güney Kore haricindeki ülkelerde satışa sunulup sunulmayacağı ise henüz bilinmiyor.








X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.