Snapchat hissesi diye yanlış hisse aldılar!

Snapchat hisseleri yanlış anlaşılmanın kurbanı oldu. Farklı iş modelleri ile büyümeyi hedefleyen Snapchat, hisseleri isim benzerliğinin kurbanı oldu!

Son zamanların popüler sosyal medya platformu Snapchat, bildiğiniz üzere yeni bir iş modeli üzerinde çalışmakta. Bu iş modeli sayesinde gelirlerini ikiye katlamayı planlayan yetkililer,Snapchat hisselerini halka arz işlemi ile halka açık hale getireceklerdi.

İsim benzerliği Snapchat'in planlarını alt üst etti!

Halka arz işlemi için Amerika Borsalar ve Menkul Kıymetler Komisyonu'na başvuru yapan Snapchat, 3 milyar dolar net gelir elde etmeyi planlıyor.

Fakat Snapchat'in bu hamlesi planı kötü bir başlangıç yaptı. New York Borsası'nda hisselerini halka sunacak olan Snapchat, hisselerini ne zaman sunacağı hakkında net bir tarihi bildirmemişti.

Tüm bunlara aldırış etmeyen yatırımcılar, yanlış yönlendirme ve isim benzerliğinden aldanarak Snap Interactive adlı şirketin hisselerini satın aldılar.

Snapchat'in hisselerini satın aldığını zanneden yatırımcılar aslında, akıllı telefonlar için flört uygulaması geliştiren Snap Interactive'in hisselerini satın alarak, New York merkezli şirketin hisselerini bir hafta yüzde 95 arttırmasında yardımcı oldular.

Kullanıcıların Snap Inc, yerine Snap Interactive'yi satın alması sonucunda sosyal medyanın gündemine oturdu. Kullanıcıların yanlış yönlenmesi ve isim benzerliğinden aldanması popüler flört programı geliştiricisinin oldukça işine yaradı diyebiliriz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.