Apple'dan katlanabilen iPhone patenti

Apple'ın kitap gibi ikiye katlanan bir iPhone hayal ettiği, yeni bir patent sayesinde ortaya çıktı.

Apple'ın yeni kullanım hakkını aldığı bir patent, uzun zamandır dedikodusu yapılan "katlanabilen iPhone" konseptini doğruladı.
Apple'ın katlanabilen tasarımları 2013 yılında araştırdığı biliniyordu, ancak bu yeni patent firmanın bu işin peşini bırakmadığını gösteriyor.
28 Ağustos'ta başvurusu yapılan ve Apple'ın resmi olarak kullanım hakkını dün kazandığı patent, patent metinlerinde görmeye alıştığımız "elektronik cihaz" yerine direkt olarak iPhone'dan bahsediyor.
Patent içerisindeki çizimler de bildiğimiz iPhone'a benzeyen, home düğmeli bir iPhone'u canlandırıyor.

İlginç olan detay ise patentin geleceğin iPhone'unda kullandığı maddeler. Patent, cam, seramik, fiber, alüminyum veya plastikten oluşan bir iPhone kasası tarif ediyor.
Buraya kadar çok farklı görünen bir şey yok; ancak asıl nokta, patent'in katlanabilen bir iPhone için "karbon nanotüplerden" faydalanması.
Patent, cihazın "bir menteşeye veya bir tür bükülebilen ekleme" sahip olabileceğini söylüyor.
Tüm patentlerin gerçek ürünlere dönüşmediğini, katlanabilen iPhone'un sadece bir olasılık olduğunu unutmamakta fayda var.
iPhone 7'nin ikiye katlanmasa bile, yeterince etkileyici olduğunu da atlamamak gerek. (chip)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.