YouTube'dan kullanıcılarını kızdıracak değişiklik!

Reklam engelleme eklentileriyle ilgili mecraların giderek sertleşen tedbirleriyle birlikte, Google da bir takım önlemler alma yoluna gidiyor. Reklamsız video özelliğini de barındıran ve henüz sadece ABD’de uygulanan YouTube Red‘e ek olarak, videoların başında görünen reklamlarla ilgili bir değişikliği devreye almaya başladı.

YouTube'un mobil uygulamalarında devreye giren ve yakın zamanda masaüstü tarayıcılarda da devreye girmesi beklenen "Bumper" adlı yeni sisteme göre 6 saniyelik video reklamlarda "Reklamı Atla" özelliği bulunmayacak. Reklam verenlere yeni bir seçenek vadeden Bumper reklam, YouTube'u özellikle müzik dinlemek için kullananların canını biraz daha sıkacak gibi görünüyor.

Kullanıcılara ücretli YouTube Red hizmeti satmanın bir hazırlığı olarak da değerlendirilebilecek bu süreçteGoogle'ın farklı reklam modelleri geliştirmesi olası. Reklam bekleme süresinin 1 saniye daha uzatılması, önümüzdeki dönemde "zorla reklam izletme" konusunda farklı uygulamaların habercisi de olabilir.
Webrazzi

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.