Opera tarayıcı konseptini değiştiriyor

Web tarayıcıları açısından şansı bir türlü yaver gitmeyen firmalardan Opera Software, kendisine bu alanda yeni bir ivme kazandırmasını umduğu yeni tarayıcı projesini duyurdu.

Opera, önümüzdeki aylarda çok farklı, bambaşka bir tarayıcı ile karşımıza çıkacak.
Web tarayıcıları açısından şansı bir türlü yaver gitmeyen firmalardan Opera Software, kendisine bu alanda yeni bir ivme kazandırmasını umduğu yeni tarayıcı projesini duyurdu.
Barselona'daki MWC etkinliği kapsamında yapılan bir söyleşide, Opera yöneticisi Lars Boilesen konuyla ilgili yaptığı açıklamada söz konusu projenin kullanıcıların bir tarayıcıyı kullanma biçimlerine dair temelden bazı yenilikler yapacağını belirtti.
Boilesen, yeni projeyle birlikte tarayıcıya çok daha akıllı bazı özellikler kazandıracaklarını; yazılımın kullanıcılar tarafından yapılan haber okumak, e-posta kontrol etmek ya da sosyal medyada dolaşmak gibi işlemlerin farkında olacağını ifade etti. Buna göre örneğin bir kullanıcı tarayıcı üzerinde alışveriş yapıyorsa, hemen kenarda ekstra öneriler görebilecekler.
Oslo, Norveç merkezli firma söz konusu proje üzerinde 2015'in sonundan beri çalışmakta olduklarını ve nihayet yeni tarayıcının bu yıl içerisinde, önümüzdeki aylarda kullanıma sunulacağını duyurdu.
Fakat bu yeni tarayıcının Opera ismini mi devam ettireceği, yoksa farklı bir isimle mi sahneye çıkacağı şimdilik belli değil.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.