Facebook'ta 'beğen' butonuna alternatifler geliyor

Sosyal paylaşım sitesi Facebook, kullanıcıların tepkilerini daha iyi ifade etmesi için animasyonlu yüz ifadelerini kullanıma sunmaya hazırlanıyor. Kullanıcılar, uygulamanın hayata geçmesiyle birlikte paylaşılan içerikleri beğenebilmenin yanı sıra duygularını gösteren yüz ifadelerini de kullanabilecek.

Sosyal paylaşım sitesi Facebook, kullanıcıların tepkilerini daha iyi ifade etmesi için animasyonlu yüz ifadelerini kullanıma sunmaya hazırlanıyor.

Teknoloji haberleri veren Appy Geek'in haberine göre; ''reaksiyonlar'' adını alacak özellikle birlikte kullanıcılar, sosyal medya platformundaki içeriklerle ilgili neler hissettiklerini ifade edebilecek. Yeni reaksiyonlar arasında beğeninin yanı sıra kalp simgesi, şoke olmuş, gülümseyen ve üzgün yüz ifadeleri var.
Facebook'un birkaç aydır denediği özelliği kısa süre sonra ABD'deki üyelerinin kullanımına açması bekleniyor. Bloomberg'in şirket yöneticilerine dayandırdığı habere göre, Facebook yeni yüz ifadelerini ''birkaç hafta sonra'' yayınlayacak.
Facebook son zamanlarda kullanıcıların kendi profillerini ve iletilerini kişiselleştirmelerini kolaylaştıracak yeni araçlar uygulamaya koydu. Sosyal paylaşım sitesinin üst yöneticisi Mark Zuckerberg, "beğenme" tuşunu kullanımıyla ilgili yaptığı açıklamada, bu fikri çok negatif bulduğunu söylemişti. Şirket, ''beğenme'' tuşu yerine ''reaksiyonlar'' özelliği ile kullanıcıların tepkilerini daha iyi bir şekilde ifade edebileceğini düşünüyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.