Facebook'un logosu değişti

Sosyal medya devi Facebook sessiz sedasız bir şekilde logosunda değişiklik yapma kararı aldı.

Firmaların imza niteliğindeki logoları kullanıcılar için de büyük anlam taşıyor. Özellikle logosunu değiştiren büyük firmalar, değişiklik ne kadar küçük olursa olsun bu konuyla ilgili ciddi eleştirilere hatta protestolara dahi maruz kalabiliyor. Ancak bu durum Facebook'u 10 yıldır kullandığı logosunu güncelleme fikrinden vazgeçirmemiş. Facebook artık daha dinamik ve "genç" bir logoya sahip.
Dün sessiz sedasız bir duyuruyla yeni logoyu ve Facebook marka adını duyuran firmanın ünlü "f" harfi biraz küçülüp incelirken, asıl değişiklik "a" harfinde gerçekleşiyor. Daha yuvarlak hatlı bir yazı fontu seçen Facebook, logonun daha modern ve çekici olduğunu ifade ediyor. Yeni Facebook yazısı yakında sitede ve uygulamalarda kendini gösterecek. Facebook'un uygulama ikonu ve site ikonu ise değişmeyecek. İnternette yeni yazı fontuna karşı tepkiler farklılık gösteriyor
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.