WhatsApp reklam yayınına başlıyor

Rekor bir fiyata Facebook'a satılan WhatsApp yeni reklam modeli kapsamında şirketlerin milyonlarca kullanıcıya reklam mesajı göndermesine izin verecek.

Popüler mobil mesajlaşma uygulaması WhatsApp, kullanıcılarını yakından ilgilendiren bir değişikliğe gitmeye hazırlanıyor.

2012 ylında 19 milyar dolar karşılığında WhatsApp'ı bünyesine katan Facebook, bu platformu şirketlere açabileceğini duyurdu. Halen test aşamasında olan program kapsamında şirketler reklamlarını milyonlarca WhatsApp kullanıcısına mesaj yoluyla (B2B) gönderebilecek.

ABD'nin Boston kentinde düzenlenen bir konferansta konuşan Facebook CFO'su David Wehner, "B2B uyulamasının bizim için iyi bir iş modeli olduğuna inanıyoruz" ifadeleriyle bu özelliğin kısa bir süre içinde kullanıma girebileceğinin sinyalini verdi.

Facebook'a yakın kaynaklardan gelen ilk bilgilere göre, sosyal medya devi henüz kullanıma girmeyen özellik için şimdiden dev şirketlerle pazarlık masasına oturmuş durumda.

İlk etapta ABD'deki kullanıcıları kapsayacak bu özellik kısa süre içinde onlarca ülkede de aktif hale gelecek.

WHATSAPP'IN AZ BİLİNEN 10 ÖZELLİĞİ

Kaynak: Ntv
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.