Facebook değişiyor!

Şirketin yeni tasarımı, sekmeleri ve zaman tüneli güncellemelerinin akış şeklinde gösterilmesini geri getirecek.

Facebook yeni Zaman Tüneli tasarımını sessizce test ettiğini doğruladı. Dünyanın en büyük sosyal ağı, dün yaptığı açıklamayla küçük bir yüzdedeki kullanıcılarla birlikte yeni tasarımın test edildiğini açıkladı.
Yapılan açıklamada, bu değişikliklerin Zaman Tüneli'nde daha kolay hareket etmek için tasarlandığı belirtildi. Yeni tasarımda sekmeli bir görüntü olduğu bildiriliyor. Kullanıcılar arkadaşlar, fotoğraflar ve kişinin "Hakkında" sayfası arasında geçiş yapabilecekler.
Bununla birlikte bir profil sayfasında aşağı doğru gidilirken aynı panoda otomatikman kişi hakkında bilgiler, arkadaşları ve fotoğraflarına otomatik olarak sayfa kaydırılmış olacak.
Tüm bu tasarımsal değişikliklerle birlikte, artık durum güncellemelerinin yazıldığı kısıma fotoğraflar sürüklenip bırakılarak paylaşımlar kolay hale sokulacak. Ayrıca bu kısma birden fazla fotoğraf atılarak paylaşımlar daha da kolay bir hale gelecek.

InsideFacebook blog'una göre sürüklenip bırakılarak paylaşımı kolaylaştıracak özellik, çok yakında tüm Facebook kullanıcılarına sunulmuş olacak. Ancak Zaman Tüneli tasarımının tüm kullanıcılara ne zaman sunulacağı henüz belli değil.

(TeknoKulis)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.