Apple iGlass ile Google’a rakip oluyor

Teknoloji devi Google’ın tanıttığı ve 2014 yılında satışa sunacağını duyurduğu, Project Glass artık birçok kişi tarafından biliniyor. Geçtiğimiz günlerde düzenlenen Google I/O konferansıyla birlikte, bireysel kullanıcılara olmasa da geliştiricilere ön sipariş ile Project Glass’ı edinme şansı doğdu. Cihazlara daha az bağımlı olmayı vaad eden gözlük için pek çok geliştirici sipariş vermiş durumda.

Geçtiğimiz günlerde Google, Project Glass için dokuz farklı patent aldı. İçlerinde trackpad'den, işitme engelliler için konuşmaları yazıya dökecek teknolijiye kadar birçok özelliği bulunduran bu patentler, Google'ın işleri ne kadar ilerlettiğinin bir habercisi.
Google'ın Project Glass çalışmalarını bir yana bırakırsak, şirketin bu alanda tek başına olmadığını söylemek gerekiyor. Zira birçok farklı alanda karşı karşıya gelen Google ve Apple, bu yeni teknolojide de gelecekte birbirleriyle yarışacaklar gibi görünüyor. Mashable'ın haberine göre Apple, Project Glass'a benzeyen giyilebilir bir cihazın patentini geçtiğimiz Salı günü aldı.
Apple'ın sunduğu dosyada, patent başvurusu yapılan cihazın özelliklerinde ise, iki küçük CRT, LCD veya OLED ekranların büyüteçli lenslerle kullanılacağı ve bu görüş elemanlarının gözlük veya kask gibi giyilebilen bir nesneye entegre edileceği yer alıyor.
Patent için 2006'da başvuran Apple'ın kendi Project Glass'ının veya başka bir deyişle iGlass'ının haberlerini ilerleyen günlerde almaya başlayabiliriz.

sosyalmedya.co
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.