LG yeniden kâra geçti

LG, 2012′nin ilk çeyreğine dair mali sonuçları açıkladı. Ortaya çıkan tablo incelendiği zaman yaşanılan memnuniyetin haklı olduğu net bir biçimde görülüyor.

Yılın ilk çeyreğinde şirketin operasyonel kârı 396.1 milyon dolar olurken, geliri ise 10.8 milyar dolar olarak açıklandı. Arka arkaya iki çeyrekte zarar kaydedilmesinin ardından bu çeyrekteki olumlu tablo şirket adına daha büyük önem taşıyor. LG, 2012′nin ilk çeyreğinde 2011′in genelinde elde ettiğinden daha fazla kâr etmiş oldu.
LG, kârlılığındaki temel başarıyı televizyon biriminin tedarik zinciri yönetimindeki gelişmeye bağlarken, mobil biriminin de beklenenden daha üstün bir başarı gösterdiğine dikkat çekildi. Şirketin mobil birimi, özellikle Güney Kore'deki LTE özellikli cihaz satışının artmasıyla bir önceki çeyreğe göre satışlarını üç kat arttırdı. Klasik cep telefonlarının satışlarındaki azalmanın akıllı telefonların güçlü satış grafiği sayesinde karşılandığı belirtildi.
Bir sonraki çeyrek için de, Londra'da düzenlenecek 2012 Olimpiyat Oyunları sayesinde televizyon satışlarının artacağını öngören LG, akıllı telefon satışlarında da mevcut çizgiyi korumayı hedefliyor. Akıllı telefon satışlarında ani bir patlama beklemeyen şirket, cep telefonlarına yönelik genel talebin ise artacağını düşünüyor.
Teknoblog
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.