Türkiye uygulama indirmede dünya ikincisi oldu

Türkiye'deki Ovi Mağaza'dan yapılan toplam indirme sayısını 50 milyona, haftalık indirme oranını ise 1.5 milyona çıkaran Türkiye, bu rakamlarla, dünyada Hindistan'dan sonra ikinci, Avrupa'da ise birinci sırada yer aldı. Nokia Türkiye Servisler ve Çözümler Müdürü Salih Özkan, Nokia'nın yalnızca bir cep telefonu markası olmadığını, Ovi Mağaza üzerinden sunduğu uygulamalarla zengin bir kullanıcı deneyimi sunduğunu ve Türk Nokia kullanıcılarının birer uygulama tüketicisi haline geldiğini söylüyor. Ovi Mağaza'nın, dünya çapında son bir yılda yaklaşık 8 kat büyüdüğünü ve mağazadan her gün indirilen uygulama sayısının 5 milyonu bulduğunu vurgulayan Özkan, "41 ülkeden 158 geliştirici, uygulamalarıyla bir milyonluk indirme sınırını aşmayı başardı" dedi. 'Fetih Lite' oyunuyla global bir başarı kazanan Cohous, şu anda 7 uygulamayla
Ovi Mağaza'da yer alıyor.
OVİ KAPANMAYACAK
'Bul Karayı Al Parayı', 'Fetih', 'Davul Zurna' ve 'İstila' gibi oyunları olan şirketin uygulamaları 6 aylık sürede yaklaşık 500 bin kez indirildi. 30 farklı ülkeye ulaşan Cohous uygulamalarının en popüler olduğu ülkeler arasında Hindistan, Brezilya, Tayland ve Vietnam gibi uzak yerler de var. Bu arada Nokia Ovi mağazalarını kapatmadığını sadece Nokia markası altında toplama kararı aldığını, Ovi'nin kapanmasının söz konusu olmadığını bildirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.