TT Arena kapalı gişe

Galatasaray taraftarı, ligdeki kötü gidişata rağmen takımı Fenerbahçe maçında yalnız bırakmayacak. Bilet satışı 20 bini geçmiş durumda. 17 bin kombineyle beraber seyirci sayısı şimdiden 40 bine yaklaştı. 2 bin 500 Fenerbahçeli ile birlikte son yılların en coşkulu derbisi oynanabilir.

23 Nisan'da TT Arena'da oynanacak olan Galatasaray ile Fenerbahçe arasındaki derbi maçın bilet satışı devam ediyor. Şu ana kadar Sarı-Kırmızılılar'ın 20 bini aşkın bilet sattığı öğrenildi. 17 binlik kombine sahibiyle beraber, şu an ulaşılan seyirci sayısı yaklaşık 40 bin gibi görünüyor.

Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, pazar günü tribünlerde 50 bin kişi görmek istediğini söylemişti. Derbi saatine kadar 10 bin biletin daha satılma ihtimalinin bulunduğu öğrenildi. 2 bin 500 civarında Fenerbahçeli de kendilerine ayrılan tribünü doldurursa, Arena'da sezon rekoru kırılabilir. Hatta deplasman yasağının 5 yıl aradan sonra kalkmasıyla beraber, TT Arena son yılların en renkli derbisine sahne olabilir.

Büyük gelir bekleniyor

Galatasaray Yönetimi sadece bilet satışından değil, maç günü mağaza cirosundan da önemli ölçüde gelir bekliyor. Sarı-Kırmızılı kulübün kasasına 5 milyon Lira'ya yakın para girebileceği belirtiliyor. Ancak maçta işlerin kötü gitmesi durumunda, Galatasaray taraftarının yine yönetimi istifaya çağırabileceği ve protestoların şiddetinin daha da artabileceği ifade ediliyor.

(Fanatik)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.