UEFA Avrupa Ligi'nde Beşiktaş'ın rakibi Olympiakos

UEFA'nın İsviçre'nin Nyon kentindeki binasında gerçekleştirilen kura çekiminde son 16 turu eşleşmeleri belli oludu. Avrupa Ligi'nde yoluna devam eden tek temsilcimiz Beşiktaş, Yunanistan ekibi Olympiakos'la eşleşti.

UEFA Avrupa Ligi kura çekimi İsviçre'nin Nyon kentinde yapıldı. Son 32 Turu'nda Hapoel Beer Sheva'yı deplasmanda 3-1 ve evinde 2-1'lik skorlarla geçen Beşiktaş, son 16 turunda Olympiakos ile eşleşti.

UEFA Avrupa Ligi'nde son 16 turu kuralarında eşleşmeler şöyle;
Celta Vigo (İspanya) - Krasnodar (Rusya)

APOEL (Kıbrıs Rum Kesimi) - Anderlecht (Belçika)

Schalke 04 (Almanya) - Borussia Mönchengladbach (Almanya)

Olympi̇que Lyon (Fransa) - Roma (İtalya)

Rostov (Rusya) - Manchester United (İngiltere)

Olympiakos (Yunanistan) - Beşiktaş (Türkiye)

Gent (Belçika) - Genk (Belçika)

Kopenhag (Danimarka) - Ajax (Hollanda)

KARŞILAŞMALAR NE ZAMAN?

UEFA Avrupa Ligi son 16 turu ilk karşılaşmaları 9 Mart'ta, rövanşları ise 16 Mart'ta yapılacak.
Çeyrek finallerin 13 ve 20 Nisan, yarı finallerin 4 ve 11 Mayıs'ta gerçekleştirileceği Avrupa Ligi'nin final maçı ise 24 Mayıs'ta İsveç'in başkenti Stockholm'deki Friends Arena'da oynanacak.
BEŞİKTAŞ'IN İLK MAÇI DEPLASMANDA
Beşiktaş ilk maçı 9 Mart'ta Olympiakos deplasmanında oynayacak. Rövanş ise 19 Mart'a Vodafone Arena'da.
Beşiktaş ile Olympiakos en son 8 Ağustos 2016'da bir hazırlık maçında karşılaşmış ve siyah-beyazlı takım rakibini 1-0'lık skorla mağlup etmişti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.