Galatasaray, stoperi İtalya'da buldu

Devre arasında kadrosunu mutlaka bir stoper takviyesiyle güçlendirmek isteyen Galatasaray, aradığı ismi İtalya’da buldu. Sarı-Kırmızılılar, Atalanta’nın 26 yaşındaki Brezilyalı savunmacısı Rafael Toloi’yi gözüne kestirdi. Yönetim maliyet araştırması yapıyor.

Ara transfer dönemi yaklaştıkça, Galatasaray'ın gündemi giderek hareketleniyor. Teknik direktör Riekerink'in talebi üzerine kadrosunu devre arasında mutlaka bir stoperle güçlendirmek isteyen Sarı-Kırmızılılar, geniş bir liste çerçevesinde çalışırken, son olarak rotayı İtalya'ya çevirdi.
Çizme medyasının iddiasına göre Galatasaray'ın hedefi, Atalanta'nın 26 yaşındaki stoperi Rafael Toloi'nin işini bitirmek... Geçtiğimiz sezon başında Brezilya'nın Sao Paulo kulübünden 3.5 milyon Euro bonservis bedeli karşılığında transfer edilen Sambacı için maliyet araştırması yapılıyor. 1.85'lik savunmacı, güçlü fiziği ve topu oyuna sokma becerisiyle tanınıyor. Riekerink de Toloi'nin bu özelliklerinden etkilendi ve onun Serie A tecrübesinden faydalanmayı planlıyor.
Hedefi Brezilya Milli Takımı
Atalanta ile 2018'e kadar sözleşmesi bulunan Toloi, 19 kez Brezilya U20 Takımı'nın formasını giydi, ancak A Milli Takım'a yükselmeyi başaramadı. İtalyan pasaportu da bulunan başarılı savunmacı, bu sezon 11 lig maçında 945 dakika sahada kaldı. 3 maçı sakatlık sebebiyle kaçıran, 1 maçta kadroya alınmayan, 1 maçta da cezası nedeniyle oynamayan Toloi, Roma'da da yarım sezon kiralık olarak görev yapmıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.