Uzak Doğu’dan Beşiktaş'a 300 milyon dolar

Şampiyonlar Ligi'nde ve Süper Lig'de yoluna devam eden Beşiktaş, Galatasaray'ın Ünal Aysal döneminde 'jet-lag' korkusuyla gitmediği Uzak Doğu'ya göz dikti.

Siyah-beyazlıların Asya turu planı 300 milyon dolar'lık pazardan pay almak.Beşiktaş, Avrupa devlerinin para kapısı yaptığı ancak bir türlü Türk takımlarının cesaret edemediği, yıllardır beklenen o hamleyi yapmaya hazırlanıyor... Galatasaray'ın eski başkan Ünal Aysal döneminde Hindu-Çin'deki Müslüman ülkeler pazarına açılma fırsatını, Şampiyonlar Ligi'ndeki başarılı çizgisiyle Avrupa'da adından söz ettirmeye başlayan Beşiktaş değerlendirmek istiyor. O dönemde Endonezya'da düzenlenecek turnuvaya G.Saray, 'jet-lag sorunu olur' diyerek katılmayıp büyük fırsatı tepmişti. Endonezya'daki futbol tutkunları da büyük hayal kırıklığı yaşamıştı. R.Madrid, Barcelona, M.United, Chelsea, Milan, Juventus, B.Münih gibi devlerin sezon öncesi mutlaka Asya turu organize ettiği ortamda siyah-beyazlılar da dev bir adım atmanın peşinde.
İNGİLİZLER TİTREYECEK!
Bu alandaki boşluğu değerlendirmeyi düşünen Kara Kartal, ilk etapta yaz aylarında Pakistan, Hindistan, Endonezya ve Malezya'nın da aralarında bulunduğu Asya turuna çıkacak. Uzak Doğu ülkeleri futbol için yılda yaklaşık 300 milyon dolar'lık (forma, kulüp üyesi, kulüplerin yayın paketlerinden yaralanmak) bir harcama yapıyor. Özellikle sezon öncesi Avrupa devleri turnuvalarla ceplerini doldurup ülkelerinin yolunu tutuyor. Siyah-beyazlı kurmayların hesabı da önemli paraların döndüğü ve büyük çoğunluğunun İngiliz kulüplerine aktarıldığı pazardan pay almak.
1 MiLYON FORMA SATTIRACAK YILDIZ
Beşiktaş'ın, Endonezya ve Malezya'da araştırma yaptığı ve buradan 'popüler' bir ismi alacağı da öğrenildi. Bu oyuncunun ülkesinde sattıracağı formanın en az 1 milyon olacağını hesaplayan siyah-beyazlılar'ın, ayrıca reklam gelirleri vesaire ile büyük bir gelir hedeflediği kaydedildi.

Fotomaç

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.